CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 30, 2008

tentang kawan kawan :)

wahai kawan kawan yg aku sayangi,nie aku ade tules sedikit sebanyak tentang korangg..bce la yea!

qistina arina,aku sentiase syg kat kaw walau apape pn yg berlaku.kaw slalu paham aku..among all my frens,kaw yg paling understanding..dri aku kenal kaw smpi sekarang..walaupon kaw nie ske pukul org,aku x kesah sbb itu mmg attitude kaw.aku sayang gle kat kaw qis!semoge kite berkawan smpi qiamat..klu kaw tuka no. phone,ke pindah ker,bgtaw aku!i love u,girl.<33
sakinah,kaw pon understanding gak.waktu kite kawan baek gle gle..,kaw yg paham aku..thnks for all dat!u are my truly kembar 4eva..i love u..<33
yasmin nur nasha,kaw yg paling kechik,tp kaw yg paling kuat..aku syg kaw slalu,meen..waktu dlu kite slalu gado,tp sekarang aku dh anggap kaw mcm adik aku sndiri,meen..kaw jge diri baek baek..klu tuka no.phone ker,pindah ker,just tell me!aku sayang kaw!<33
aisya,u know why i love u?sbb u nie baek,u pndi jge hati org..i syg u dri dlu..kite drjh 1 rapat..n then x rpt..last year kite kat skola,kite rpt balik..however,i still love u..<33
fadlina diyana..owh kawanku!syg awk slalu..<33

n to all my frens, I'LL ALWAYS LOVE U ALL..

1 comments:

KINA ROBERT . said...

i love you too, kembarkoo!
You will always be my kembar!